27 Ekim 2010 Çarşamba

Mor ve Ötesi 2010

    Son yıllarda dinlediğim, en güzel albümlerden biri; Mor ve Ötesi'nin "Masumiyetin Ziyan Olmaz" albümü.Yaklaşık 3-4 aydır, onların dışında doğru düzgün başka birşeyler dinlemedim. O kadar güzel ki şarkıları, bıkmadan usanmadan arka arkaya dinliyorum hem de... Melodiler, sözler hepsi müthiş. Aynı şarkıları re-play edip dinlemek hiç de sıkmıyor üstelik. Tavsiye ettiğim birkaç kişi de, zevkle dinlediklerini söylediler.

  Dışarıdayken i-poddan, evde bilgisayardan sürekli kulağımda onlar var. Kendimi dinlemekten alıkoyamıyorum adeta. Normalde bir şarkıyı 3-5 kereden fazla üst üste dinleyemezken, bazen birşeyle uğraşıyorsam, bir bakıyorum 10-15'i bulmuş. Üstelik albümdeki tüm şarkılar güzel. Yeni yeni, klibiyle birlikte tanınan "Araf", İsrail'e tepki olarak yazılmış "Nakba" ve aynı zamanda albümde en sevdiğim şarkı da olan "Kara Kutu" benim favorilerim... Hatta "Kara Kutu", benim tüm zamanlarda -en sevdiğim şarkılar- listeme girebilecek kadar güzel bana göre.

 Fizy ve Last Fm'in dinlenme sonuçlarına bakıldığında, bu albümde en sevilecek şarkı "Araf" olacak gibi. Hatta "Mor ve Ötesi" klasiklerinin arasına bile girebilir. Tüm müzikseverlere, bu albümü severek tavsiye edebilirim.  Albümün sitesi ve şarkı demolar için; http://www.masumiyetinziyanolmaz.com/

Hiç yorum yok: