27 Ekim 2010 Çarşamba

HOŞ GELDİM... (18.03.10)

     Merhabalar. Bu benim ilk yazım:) Neyden bahsetmeliyim,neyi anlatmalıyım bilmiyorum. Aslında yazmak için kendimi zorlamak da istemiyorum. Çünkü öyle anlar oluyor ki içimden akıp gidiyor kelimeler, cümleler ardı ardına çıkıveriyorlar ellerimden, ben bile durduramıyorum parmaklarımı. Yazdıkça yazasım geliyor adeta… İşte o anlarda kendimi kaptırıp bazen benim bile farketmediğim iç  dünyamdaki şeyleri, içimde bir yerlerde gizlenmiş edebi kişilikle harmanlayıp dışarı vuruveriyorum. Sanki eski, tozlu, köhne bir sandıkta kalan unutulmuş, parlaklığını yitirmiş fotoğrafların sandığın aralanmasıyla birlikte günışığına parlayarak çıkıvermesi gibiler. Ertesi gün okuduğumda ise bunları ben mi yazmışım diyorum.

    Bence güzel olan da şu ki; bir yerlere yazdığın, o anki ruh halini, düşüncelerini, duygularını  ifade eden paragrafların belli bir zamandan sonra açıp okumanın heyecan verici olması. Çünkü herşey aralıksız bir değişim içinde ve bu değişime bizler de kayıtsız kalamıyoruz. Bununla birlikte o gün düşündüğün şeylerin ne denli değiştiğini görmek ve dününle bugününü kıyaslamak gerçekten keyifli olsa gerek.

Hayatında hiç günlük tutmamış, tutamamış daha doğrusu düzenli yazma, birşeyleri not alma alışkanlığı olmayan birisi olarak bunu nasıl başaracağım bilmiyorum. Ama benim de söyleyecek birşeylerim vardır elbet sizin gibi… Öyleyse HOŞ GELDİM..! :)

Hiç yorum yok: